Carátules CD y vinilu

FELPEYU CERQUINA

(versión n’asturianu)

Nel mes d’ochobre de 2016 fixeron yá venticinco años qu’entamamos esti proyectu musical. Unu nun sabe onde va parar un grupu de la que lu echa a andar. A FELPEYU tenémos-y asociaos munchos de los meyores momentos de la nuestra vida y tamién ún de los peores, pero equí siguimos.Yá percorrimos cuatro de los cinco continentes llevando la música d’Asturies a catorce países y lo que nos queda.

La reellaboración de la música tradicional d’Asturies nuna llinia paralela a les tendencies que se dan anguaño nel folk européu sigue siendo l’oxetivu del trabayu de FELPEYU. Pa ello, servímonos d’una instrumentación, unes técniques interpretatives y unos arranchos colos qu’algamar tal fin; asina, facemos el nuestru soníu amestando una instrumentación que vien de la tradición popular asturiana cola que vien d’un ámbitu européu, atlánticu… más xeneral y d’agora, ensin perder el soníu acústicu.

Les fontes que nos proporcionen el material colo que trabayamos son estremaes: cancioneros de música popular, partitures y manuscritos de música coral harmonizao de cantares populares, archivos sonoros de grupos d’investigación etnográfica, la música popular que ta nel ámbitu diariu y, a la fin, los arranchos propios con un oldéu a estructures y ritmos tradicionales.

En FELPEYU consideramos como espaciu primeru de divulgación de la nuestra música el de tola sociedá asturiana, pa la que va dirixíu’l nuestru trabayu y del que ye depositaria. Esto ye, considerámonos un elementu más del procesu de recuperación y dignificación de la cultura d’Asturies.

(versión en castellano)

La reelaboración de la música tradicional de Asturies en una línea paralela a las tendencias que se dan hoy en el folk europeo es el objetivo del trabajo del grupo FELPEYU. Para ello, nos servimos de una instrumentación, unas técnicas interpretativas y unos arreglos que nos permitan conseguir ese fin; así, elaboramos nuestro sonido fusionando una instrumentación que proviene de la tradición popular asturiana con la procedente de un ámbito europeo, atlántico… más general y actual, aunque sin perder el sonido acústico.

Las fuentes que nos proporcionan el material con el que trabajamos son diversas: cancioneros de música popular, partituras y manuscritos de música coral harmonizada de cantares populares, archivos sonoros de grupos de investigación etnográfica, la música popular que está en el ámbito de la vida diaria y, al fin, nuestras propias composiciones basadas en estructuras y ritmos tradicionales.

En FELPEYU consideramos como espacio primero de divulgación de nuestra música el de toda la sociedad asturiana, a la que va dirigido nuestro trabajo y del que es depositaria. Es decir, nos consideramos como un elemento más del proceso de recuperación y dignificación de la cultura de Asturies.

(English version)

FELPEYU mainly aims to remake of the Asturian traditional music by following similar trends on current european folk genres. Our band makes use of a methology related to the orchestration, performance techniques and arrangements which allow use to achieve our goal. Thus, we enhance our sound by combining both the Asturian orchestration and the more general and current Atlantic European types without losing our distinctiveness.

There are various sources which provide us with our working material we usually work with: folk song books, choral scores, manuscripts harmonized from traditional songs, sound files from ethnographic research groups, folk music which is present in our everyday life, and, finally, our own original compositions based on traditional structures and rhythms.

FELPEYU’s main musical audience is located is the whole Asturian society to which we direct our work and from which is derived. That is to say, we intend to be an agent in the recovery and authentication of the dignity of Asturian culture.

FECHES FECHAS DATES

setiembre

2set10:30 taXII Festival Internacional de la Gaita de Villaviciosa

DISCOGRAFIA DISCOGRAPHY

NOTICIES NOTICIAS NEWS

Felpeyu abre’l Festival Arcu Atlánticu soplando 25 veles, en Vërtigu

La presentación del discu nuevu de Felpeyu, Cerquina, cubrióla la revista cultural asturiana Vërtigu, con un artículu entituláu "Felpeyu abre'l Festival Arcu Atlánticu soplando 25 veles".  Como davezu, trescribimos el primer párrafu de la noticia y apurrímosvos...

El conciertu de presentación del discu n’asturies.com

El diario digital asturies.com informó del concierto de presentación de Cerquina, nuestro nuevo disco, en la Plaza Mayor de Xixón. A continuación reproducimos en inicio de la noticia y añadimos el enlace para su lectura completa: Felpeyu cumplió en octubre 25 años y...

Bienvenidos a la nueva web de Felpeyu

Felpeyu es un grupo de música folk asturiana, nacido en 1991. Es una de las mayores referencias del folk asturiano. A lo largo de su cuarto de siglo de existencia grabó cinco discos y giró por una quincena de países en cuatro continentes. El nuevo disco está compuesto...

X